4 Haziran 2013 Salı

küçük çocuğun hikaye



okulu bitmişti ve yaz tatili onun için  başlamıştı diyor çocuklar gibi onunda gezmeye eğlenmeye hakkı vardı ama o onlar gibi  yapmadı her gün ailesine yük olmamak için çalışıyordu  eve bir katkıda bulu nim diye çabalıyordu.ramazan ayıydı hiç unutmam 2 el eşya satan çarşılara gıtmıstım bunaltıcı bir hava vardı o gün ramazan ayı bide o güneşin altına küçük bir çocuğun sesini duydum yanına gittim

-ne yapıyorsun sen burda dedim ?

-çalışıyorum dedi

diğer çocuklar dış arlarda oyun oynarken o burda bu yasında çalışıyordu şaşırmıştım

-oku yomusun dedim

-evet okuyorum dedi

-büyünce ne olmak istiyorsun dedim

-polis olmak istiyorum dedi

öğleden aksama kadar onu izledim ve aksam küçük sırt çantasını aldı uzaklaştı

çocuğa çok şaşırmıştım çünkü o yastaki bir çocuğun sokakta diğer arkadaşlarıyla oyun oynaması lazımdı ama o sırf evine destek olabilmesi için çalışıyordu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder