19 Temmuz 2014 Cumartesi

Ne günahları vardılarki




bütün herkes göz yaşı döküp sadıce konusuyor niye hiç kimse bir şeyler yapmayı dusunmuyor soyluyorum sıze bir gezi parkı için talan ettiniz ortalıgı ya da başka bir şey için soruyorum size onların yerinde sizde olabilirdiniz.niye toplanmıyorsunuz niye sesinizi çıkarmıyosunuz..

Onlar her dakika evlerinde korku ile başbaşa biz ise gülüp egleniyoruz soruyorum size adeletmi 





Evet herkes biliyor İSRAİL yok olucak bunu herkes biliyor ama bunu bilmek birşey degiştirmiyor.yok olucak diye sesimizi çıkarmamamızmı lazım soruyorum size 

NE şucları ya da ne günahları vardı bu acıyı çekicek daha küçücük çocuklar oluyor ne günahları vardı onların söylermisiniz..

VE BURDAN HERKESE SESLENİYİYORUM EYER İÇİNİZDE BİRAZ ALLAH KORKUSU VARSA  SESİNİZİ ÇIKARTIRSINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder