14 Eylül 2014 Pazar

Dilenci kadın

Yazıma başlamadan önce bunlar hakkında bir haber okumuştum ne kadar dogru ne kadar yalan bilmiyorum 

Yolda yürüyodum yaşlı bir kadın herkes önünden geçerken Oğlum ALLAH rızası ıcın bir selpak al dedi.

Bende tabikide teyzecim dedim sonra 

Oğlum sana bir şey söylücem dedi.


buyur teyzecim dedim

Oğlum ALLAH rızası için karnım aç dedi. 

ben hiç aldırış etmedim gittim

aradan baya zaman geçmişti evime doğru gidiyordum. Gene o yaşlı kadın ordaydı yanından geçerken oğlum ALLAh rızası için karnım aç dedi.

dedim tamam teyzecim gel yemek yemeye götürüm seni dedim 

yaşlı kadının tepkisine çok sasırmısıtım.

eliyle bana kalsın kalsın şeklinde işaret yaptı. yürümeye devam ettim.

verdiği tepkiye asırı sekilde sinirlenmistim hem ALLAH rızası için diyor hemde kabul etmiyor.


dikkatinizi sizinde çekmiştir tabikide butun dilenci kadınlarının kucağında küçücük çocuklar var hepde uyuyorlar acaba neden butun gün boyunca uyuyorlar hiç 2 ya da 3 yasındaki çocukların bütün gün boyunca uyuduklarını görmedim herkes bilir bunu 

sonra ögrendimki bu küçücük çocuklara içki ya da uyusturucu verıyorlarmıs. yani para kazanmak için küçücük çocuklardan faydalanıyorlar ve bu çocukların çoğu ölüyorlar dusunun kocaman insanlar bile bunları yaptıkları zaman  bile kafayı yiyorlar  kendilerini öldürme noktasına kadar geliyorlar peki bu küçücük çocukların bünyesı nasıl kaldırabilir.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder